16.10.2012

Just a premade template...EXCEPTIONALLY!

Bild von Btemplates

English:

I got tired of the heavenly pastel look of my blog and installed my first ever totally premade Blogger template (I only made the text a bit smaller). As you can see it's a grungy but also a little romantic style. The template is called "Fantasia Nocturna" and available here for free.
It was not that easy to install because the new Blogger "hides" the upload field. I found it via the small backup button that's on the upper right of the template page.

My upcoming website- and blog design is still in progress. I'm even looking forward to finally coding it... -.-
--------------------------------

Deutsch:

Bloß ein vorgefertigtes Template...AUSNAHMWEISE!

Ich mochte den himmlischen Pastell-Look meines Blog nicht mehr sehen und habe mein allererstes komplett vorgefertigtes Blogger-Template installiert (nur den Text habe ich  etwas kleiner gemacht). Wie man sieht ist es ein etwas grungy aber auch romantischer Stil. Das Template heißt "Fantasia Nocturna" und man bekommt es hier gratis.
Es war nicht so einfach zu intallieren, da Blogger das Hochladen-Feld "versteckt". Ich fand es via dem kleinen Backup-Button oben rechts auf der Vorlagen-Seite.

Mein künftiges Website- und Blogdesign ist immernoch in der Mache. Ich freue mich sogar schon darauf es endlich zu coden... -.-

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich über eure Kommentare, so fern sie freundlich sind und sich auf den jeweiligen Post beziehen. Kein "Besuch meinen Blog"-Spam; keine frustrierten anonymen "Haters"!
------------------------------------------------------------------
I'm happy about your comments as long as they're friendly and relate to the actual post. No "Visit my blog"-spam; no frustrated anonymous "haters"!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...